WebsiteSlide4.png

Nazorg

Bij Alpha Six IT ligt het ons aan het hart om mensen tevreden te maken. Om hun negatieve ervaring met computerapparatuur om te zetten in een positieve. Klachtenoplossing is de hoofdmoot van onze bedrijfsvoering. Toch kan het voorkomen dat een product dat wij voor u besteld en geïnstalleerd hebben niet meer naar behoren werkt, of dat die ene printer na korte tijd al weer kuren heeft. Ook dan zijn wij bereikbaar voor uw klachten, en zullen wij onze uiterste best doen die spoedig te verhelpen. Net als onze hele bedrijfsvoering is onze klachtafhandeling duidelijk en simpel. Wij hanteren de richtlijnen van ICT waarborg.

Indien u een klacht heeft horen wij dit het liefst - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

U kunt ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. bereiken voor eventuele klachten. 

ICT Waarborglogo

Wij zijn aangesloten bij ICT Waarborg

Volg ons op Facebook!


Verklaring Cookiegebruik





Werktijden:

  • Ma: 8.30u - 20.00u
  • Di: 8.30u - 18.00u
  • Wo: 8.30u - 18.00u
  • Do: 10.30u - 18.00u
  • Vr: 8.30u - 20.00u
  • Za: 10.30u - 17.00u
  • Zo: spoedgevallen

Alpha Six IT 2009 - 2016 | Website in eigen beheer
Decoratie Footer